loading...
این کده | برترین مرجع دانلود موزیک،کارتون،فیلم
admin بازدید : 1 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی یغمایی به نام تو با منی

ترانه : علی ایلیا – آهنگ : میلاد اکبری – تنظیم : پوریا حیدری

گیتار الکتریک : علیرضا قرایی منش

مهدی یغمایی - تو با منی

 

متن آهنگ تو با منی مهدی یغمایی :

من از دوری تو مثل شبای جاده میترسم
من از هرکی که مثل من بهت دل داده میترسم
یجوری رفتی تو قلبم یجوری گیر احساسم
که هیشکیو به غیر از تو به رسمیت نمیشناسم
من از تو من از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگو گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو بامنی
یه جوری یادتو بودم که بازم اشتباه کردم
یکیو بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم
چی آوردی به روز من چیکار کردی با احساسم
دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی
که من حس میکنم گاهی تورو صد ساله میشناسم
ترانه آهنگ تو با منی از علی ایلیا

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani [۱۲۸].mp3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 71